tiistai 31. joulukuuta 2013

                 Böö... Uusi blogi ja uudet jutut :3


Elikkäs tää on mun uus blogi c: Kirjottelen tänne joka päivä tai yritän ainaskin :DD Mutta Otan kuwia (ehkä) vasta silloin kun pääsen omalle käyttäjälleni Wilmalle, En pääse sille Please check your email for a message from Customer Support''  Ja mun sähköpostis ei oo mtn ... mutta joo tänne tulee si sellasta kaikkee mitä ny ikinä tuleeki :3 Kerron nyt itsestäni.

Eli olen 12.v tyttö täältä Varsinais-suomesta. Omistan 2 koiraa. Pelaan sso:ta väliaikaisella käyttäjällä nimeltä Alyssa Silverlake, Oikea käyttäjäni on Wilma Candledawn jolle en nyt ole päässyt kuukauteen .__.'' Kiitos sso, rakastan teitä ylläpitäjiä <3 sso:ssa minulla on 5 konia (Wilmalla siis) mutta Alyssalla sen sijaan on 2 konia xd Pelailen sso:ta joka päivä cx jos se vain on mahdollista... Alyssa on 9 levune paska jonka koni on 11 lvl xd ( koht 12 lvl) ja sen toinen koni on 1 lvl XD Wilma sen sijaan on 14 lvl koht 15 c: Wilmalla on aloituskoni joka on 15lvl, Muitten konejen levuja en jaksa kertoa XD... Olen clubissa nimeltä North Steeds Gang.

Kerron tästä päivästä nyt c: 

Elikkäs heräsin johki ennen yhtätoista ja menin juomaan aamu koffeet koska se valittaa minulle kun kirjaudun sisään että ''Your account access has been suspended. a koiran vein lenkille sitten tulin koneelle ja menin pelaamaan sso:ta ja tein joulu tehut (saan kai huomen poron) ^-^ jeij...  Sit rupesin tekemään ratoja jonkun aikaa :DD Club chat oli aamul iha puolkuollut vaik aika moni oli paikal xd Sitten menin jonku randomien kans ropettaa villikonei c: ja mun netti on tänään ollut taas niin vittuilevan ihana minulle c: Sitten tulin taas illemalla pelaamaan ja bebe ja eve oli baigal ja muitagi oli :DD Muttah eikaih tässäh mtn muutakuin... HYWÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE! <3 :3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti