perjantai 4. huhtikuuta 2014

Surullisia ja muita juttuja..


Terve pitkästä aikaa! En oo taas kirjotellu tässä.. eilen piti tulla kirjottamaan mutku isoveli pölläsi niin sanotusti koneen ''Suoraan nenäni edestä'' joten en päässyt koneelle kirjottelemaan. Ja eilen tässä sain tietää että entinen koiramme oli kuollut.. siitä en puhu enempää. Ja tuo KYSYMYSPOSTAUS ei tule jos ei tule enempää kysymyksiä. 


Sain Jewelin tänään 15 lvl :3 Ja nytten olisi sitten vielä Andu ja 2 ponia koulutettavana vain .. Mutta ponit koulutan joskus vuonna nakki ja peruna. Sitten kun aion hankkia pintan musta/valkeen Oldenburgin nii koulutan sen Andun jälkeen 15  lvl :'D Säästän nyt Oldenburggii mut tekis mieli ostaa jtn niil sc :'c 

Olin tänään myös holistin kanssa videopuhelussa :'D Mut sit Holistin kone rupes jtn siin sählää joten puhelu jäi lyhyeksi.

Menin Sofian kanssa tänään piilosta jarlassa ja eksytin lopulta sofian ja piilouduin kunnes sofia luovutti :'D Olin myös tänään roolaamassa villikoneja Sofian, Josen & Mayan kanssa. Se tosin jäi aika lyhyeksi, koska itse piti häippästä :/

Illalla olin sitten holistin kanssa tässä discossa. Napsin pari kuvaa ja katsotaan mitä teemme ''yöllä'' :D

Mutta joo ei tässä blogissa kauheasti lukijoita ole mutta kirjoittelen silti. Kysymyksiä olisi kiva saada enemmän :/ pitäisi se leffakin tässä suunnitella sso:sta .. itseasiassa olen jo suunnitellut mutta ei ole tultu aloiteltua vielä kun ei ole ''näyttelijöitäkään'' :'D  Ja muutenkin.. 

Holisti näytti mulle mistä voi ladata Frapsin koko version :'D Eli rupean tässä tekemään ehkä Gameplay videoita eri peleistä :3 Ehkä myös holistin kanssa .. Jos haluat ? xD Mut joo sanokaa kiinnostaisko teitä katsoa Gameplay videoita ? c8

Ja parisen kuvaa vielä :'D






3 kommenttia:

  1. No hei mitäs leffaa sä suunnittelet :D? Sulla ois hyvä editointiväline ainaki semmosii, ja tuu vaa nykii mua jos tarviit apua :)

    VastaaPoista
  2. Ainii ja suosittelisin ite bandicamii ko sillä saa kuvattuu ilmaisversiolla 10 minuuttii putkee jos fraps tökkii, tällei btw XD

    VastaaPoista
  3. Juu c8 ja kattoo ny millasta leffaa tässä suunnittelis :'D itseasias oon suunnitellu jo mut tarvii vie vähä hiomista xd Ja mulla on Frapsin kokoversio ja toimii hyvin :DD

    VastaaPoista