keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Mahtavaa aikaa!

Joo siis,, ei oo tullu tekstiä pitkään aikaan tänne, ja asia johtunee siitä että olen hyvin laiska näissä jutuissa :'D Holly auttoi minua noissa konien sivu jutuissa, ja samalla muokkasi vähän blogiani kesäisempään suuntaan. Kiitokset hänelle!

Kesäloma on siis alkanut, ja se tarkoittaa sitä että saan viettää enemmän aikaa ystävien kanssa irl elämässä ja netissä c: On ollut ihan mahtavaa tämä kesä, vaikka onkin vasta aluillaan. Starstablessa huikeaa on ollut ja hauskaa, sekä mahtava porukka! maanantaina oli hauskaa, sillä minä, eve , ritni, holi, ja hannu vietimme keskellä yötä pieniä ''bailuja'' :'D Seikkailimme vähän kaikki alla ja jumituimme jonnekkin ihme koloon, jossa sitten köllötimme xd Ja sovimme että puhuisimme skypessä tiistaina (eilen), ja se tapahtuikin, paitsi että oli vähän eri ihmiset, hannu ei päässyt eikä ritni :c , mutta puhelussa olivat minä , holi, eve ja joku dani kai ? :'DD Mutta puhelu päättyi sitten minulla siihen kun siskoni soitti, otimme myöhemmin holin kanssa puhelun, jonne sitten pyysimme even, star stablessa me olimme eniten, kunnes sitten päätyimme seikkailemaan erinlaisiin netti peleihin, enimmäkseen panfuun jossa oli kyllä sitä sun tätä sekoilua xD Kiitos mahtavasta seurasta!

Tänään päivityksessä tuli uusia koneja, ja päädyin ostamaan sellaisen, ( itseasiassa olin odottanut niitä 2 viikkoa) uusi koni on siis tinkeri, ja ostin sellaisen mustavalkoisen, jonka nimeksi tuli Nightwalker :DD Aika monella on tinkeri c: Koulutin sen 2 lvl mutta siihen se jäi xD Äsken siis olin sso:ssa ja menimme picnikille even, hannun, ritnin ja sofian kanssa, ja mukana olin myös minä :DD seikkailuni päättyi ''hukkumiseen'' sillä jouduin kotitallille koska olimme ''uimassa'' ja minulle tuli dangerous fall monta kertaa ja jouduin stevelle e,e ;c Olen menossa siskolle perjantaina viimeistään, joka tarkoittaa sitä että en välttisti pääse Star Stableen :/ Toivottavasti pääsen, joudun menemään koirien kanssa junaan, mitäköhän siitäkin mahtaa tulla :/ xD Tällä hetkellä puhun kakun kanssa skypessä, joka odottaa että kirjoitan blogiin xD Ja kakku tiiän et luet tän joten, sun pitää käydä sso:ssa vaikka et ookkaa sr, koska oot iha mahtava tyybbi ;)) c: ja kaikki kaipaa sua :c 

Mutta joka tapauksessa , menen nukkumaan, ja se olis sitten huomiseen, tai ens viikkoon, tai ens vuoteen xD  ÖITÄ MAAILMA c: !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti