lauantai 11. tammikuuta 2014

 Joo elikkäs..

Joo sor ien oo etiny kirjotella nyt blogii hetgee ku viikol o ollu kokeit yms.. Ja sit etten oo kauheest ehtiny olla koneel :/
No aamul menin sit sso:hon tegeen ratoi vähä ... Sit menin käymää faces ja mun kaveri sano et oli saanu mailia sso:lt (sil o sama ongelma ku mul wilman kans) Sit menin tietenki kattoo et onks mulle tullu sitä mailia sitte :DD ja olipa tullu .. En pääse sen tagii sso koska mun isoveljen koneel on sellane Cheat Engine juttu jolla voi tehä jtn hakkeroida tai jtn kuitesgi se näytti mulle vaa rt mtn sitä käytetää ... Sit sso heitti mut pihal ja tuli se ' your account is susbended'' ja jne.. En ois todellakaa sso:hon sillä Cheat engine jutul tehny mtn ... koska tiiän seurakset.. mut siin mailis käsketää poistaa tuo Cheat Engine systeemi koneelt ja sen jälkee ladata sso uurestaa et pääsisin tagas wilmal c; Mutku pääsen ehg huomen  wilmal jos isoveli antaa poistaa sen jutun .__. ( Koska ollaa ny mun äidin miesystävä luon ni en pääse ny kysyy isoveljelt ku se jäi kotii )
Ni siis jos se ei anna ni .. .__. Mul loppuu maanantain 13.00 koulu ja isoveljelt loppuu vasta 15.00 >:DD ni meen poistaa sen salaa c: ja sillai... Mut kuiteski ny parempi mieli ku tiiän et pääsen wilmal tagas pelaan ^^ oisin si ostanu alyssal huomen turhaa sr ku sil loppuu tänää sr xD mut ostanpahan sen si wilmal ^-^ ... Sit tein uude video .. :D tos linkki :http://youtu.be/MbBiKu1bjpU

Ja sit sellasta :DD Eikai täs muut :3 .. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti