lauantai 25. tammikuuta 2014

Tällästä tänään :3 !

Tänään oli mun syntymäpäivät :3 Täytin 13.v.... Ja eilen äiti osti mulle synde lahjags sc kahellakympillä ja oli viel tublat ^^ ja ostin 3 uutta konia :DD Ostin Arabin, Andun ja Paintin <3 uh mama... Eli mulla on nytte 8 konia yhteensä :DD pitäs kouluttaa kaikki  15 lvl ja siin menee miljoona vuotta ennenku oon saanu koulutettua ne vitun nilkit >.> muttha.. tänää olin si discos rouskun, sontun, holen ja britin kans :DD siel me si jtn seottii en tajunnu ottaa kuwiiaa D: Nyh  :c Sit roolasin Holistin kans tnää. Ronja ja Sonttu vaglas meit ja otti meist kuwia XD Mutta nyt pää asiaan.. Ei sellasta ole edes... saatte tytyy kuwwiii  cB



                                                             Rousku osti kans uude koni ^-^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti