tiistai 11. maaliskuuta 2014

Katsos ku mä en tässä voi sulle otsikoksi muuttua c8


Tämä blogin kirjottelu on sujunut ainakin tähän asti hywin :'D Olen sentään ehtinyt kirjotella.. Mutta joo suoraan asiaan..Meinasin tässä tehdä sitten toisen blogin .. Sellasen ''Piirrustus'' blogin johon tulee mun piirtämiä juttuja ym.. vaik en olekkaan kovi hyvä piirtämään. Ja voisin tietenkin ottaa siihen lisää kirjoittajia jotka pitävät myös piirtämisestä ^-^ Mut juu sanokaas mielipiteenne että kiinnostaisiko tuollainen bloginen ? Ja tietenkin jos kiinnostaa niin muistakaa kysyä jos haluatte siihen mukaan :3

Koulu loppui 15.00 ja mulla kesti noin vartti käwellä siinä kotiin.. Kun olin kotona sisko oli koneella ja odottelin sitten siinä vuoroani että  pääsisin koneelle.. pääsin noin neljän maissa koneelle. Menin suoraan sso:hon ja siellä ei ollut moni paikalla clubissa :/ Kun katsoin kamuista niin aika moni oli mukavasti paikalla kuten tuo Ronja ja Holly.. :'D Holisti sitten siinä kysäisi jännän kysymyksen ( jota en olisi uskonut ) ''pääsenkö nortteihin ?'' tai jtn vastaavaa.. Kysyinpä sitten Julialta ja Äshlilt ja niille käwi c8 Joten Hole Welcome to we club .. öö..moi.. xd  Mut joo .. sen tapahtuman jälkeen tässä rupesin tekemään friisulla ratoja jotka eivät jatkuneet pitkään kun ilmoitettiin etää 17.00 olisi vaellus.. kello oli melkeen viisi joten menin stevelle sitten odottelemaan.. Clubissa ei ollut melkein kukaan paikalla kunnes ihmiset ilmestyivät sinne kuin Buddhalaismunkit BUDDHA patsaan luokse xd Olipa siinä sitten porukkaa aikas paljon :'D Vaellus alkoi steveltä ja loppui tietenkin stevelle :'D En jaksa tässä yksityis kohtia kertoa ... Otin paljon kuwia vaelluksesta.. Vaelluksen jälkeen jäin kököttämään stevelle vanhaan tapaan .. Ja olin sitten facessa kunne hole tuli ja huudahti : kirjota blogiin että pääsen lukemaan.. ja tässä nyt ollaan kirjottamassa turhaa teksiä :DD mutta joo kuvia..










































4 kommenttia: