sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Tällästä tänään :D

Joo siis sori en oo taas kirjotellu "pitkään" aikaan tänne.. :'D Olin siin perjantaina verikokees joten en ollu koulus joten pääsin koneelle >:D Muhah.. Mut siis joo tänää on ollu iha kiwa päivä.. Sain tuon friisunki pari päivää sitte 15 lvl :'D Nyt sitten on Moonwarriorin (Momon) vuoro eli mun arabin vuoro koulutukses se on vast 5lvl. Aamulla koulutin sitä vähäse ja sitten en jaksanu enää xd Illalla sitte roolasin tässä tallityttöjä .. aika pitkään varmaa n.3h xD mut sit kaikki lähti johki pyllyyn ja oon sit nyt Ronjan kanssa :> Se näytti mulle yhe kiwa taktiikan et voi ratsii vääri päi :'D Oon hoidellu tän viikonlopu holisti koneja ku se on jossai c8 Yhyh.. en voinu lanittaa holistin kanssa viikonloppuna :< jtn lanitin rouskun kanssa :'D Tuli vaihettuun tuo banneriki c8 Mut joo huomena uudet jutut...Öitä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti