sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Ai että mitä olen tehnyt ?


Elikkäs, en ole kummempia puuhaillut, ja taas tuo kirjoittelu jostakin kumman syystä jäänyt hetkeksi pois. En ole star stablessa oikein taas ollut hetkeen, koska joudun olemaan lagi koneella .-. ja holisti ei ole paikalla xd Onhan Star stablessa muitakin kivoja ihmisiä, mutta minulla on vain jäänyt sso sivuun, SoDin takia (School of Dragons) jota olen pelaillut paljon, ja harkitsin ostavani myös sinne jäsenyyden xd ja kyllä valitettavasti olen How to train your dragon-elokuvan fani, ja en voi sille mitään :'D olen rakastanut lohikäärmeitä jo pitkään xd Menin jopa katsomaan Näin koulutat lohikäärmeesi 2 elokuvateatteriin, ja pyysin pari kaveria mukaan, torstaina oli ensi-ilta c; Elokuva oli katsomisen arvoinen, mutta yksi asia oli perseestä jota en kerro :c saatte katsoa itse xD Mutta nyt loppuu lohikäärmeistä puhuminen ja palataan asiaan.

Olin siis perjantaina koko päivän ulkona sillä oli lämmin, ja en sen kummempaa ole tehnyt, lauantaina olin siis kipeä, kuumetta, päänsärkyä tms, joten en ollut koneella ja en päässyt NSG:n leirille sso:ssa :c Makoilin vain sängyssä ja katsoin elokuvan Näin koulutat lohikäärmeesi joka sattui tulemaan mtv3 telkkarista xD Muuten vaan nukuin ja makoilin sängyssä, sekä katsoin youtubesta videoita 8) Siinä oli lauantaini xD Tänään siis olin ihan terve ja olisin voinut osallistua NSG:n koulukisoihin, mutta en ollut suunnitellut rataa, sillä olin unohtanut sen kokonaan valitettavasti xd Olin ulkona päivällä iltaan asti, ja menin illalla sso:hon ja ehdin menemään leirin toiselle päivälle hetkeksi, jonka jälkeen menin katsomaan koulukisoja ;D Nora tuli ensimmäiseksi, ekassa luokassa, ja hilleri ekaksi,toisessa luokassa, kilpailijoita oli siis 4, eve,hilleri,nora ja sabu :D Minun mielestä kaikki veti hyvin ratansa c: Luokkia oli yhteensä 3 tms, mutta vain ykköseen ja kakkoseen osallistuttiin tms, itse olisin mennyt kakkos luokkaan mutta kisat jäi nyt väliin :c Joskus toiste siis, en ole edes jaksanut koulutella Wintersoulia e.e mutta otan kohta itseäni niskasta kiinni ja käsken itseäni kouluttamaan xd Holisti tulee kai huomenna takaisin (?) joten olen varmaan sso:ssa enemmän tms, ja kyllä olen holistin kanssa sillä hän on hyvä ystäväni jonka olen tuntenut pitkään c: Pitäisi täyttää nuo konen sivut täältä, sitten kun laiskuuteni häipyy pois. Mutta se olisi huomiseen, tai ensiviikkoon tai joskus naggi ja peruna vuoteen :'DD 



naggikonit xd

Kilpailun pieni yleisö c:


Tässä kilpailijat ja julia oli juontaja c;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti